سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب حیاط و ویلا به این زیبایی دیده بودین؟ ( 5 مدل)

مدل درب حیاط ویلایی

درهای ورودی ای که با طراحی متفکرانه طراحی شده باشد، می تواند باغی را که قبلاً از آن استقبال کرده است ، بیشتر کرده و زمستان را به یک تزئین تزئینی مورد نیاز ببخشد. چه در طراحی حصار یکپارچه شده باشد ، چه توسط گلهای وحشی غوطه ور شود ، یا یک عنصر مستقل ، یک دروازه گسترش دهنده خانه شما است.

آنچه در پشت دروازه باغ نهفته است می تواند یک رمز و راز اغوا کننده باشد ، اما گاهی اوقات دروازه به خودی خود زیبایی دارد. این مجموعه از دروازه های باغ نقشه را می پوشاند - برخی قله های دزدکی حرکت را در مناظر سرسبز پشت سر خود فراهم می کنند ، در حالی که دیگران به اسرار خود پنهان می مانند و باعث جذابیت بیشتر آنها می شوند. برای شروع بر روی اولین عکس کلیک کنید (برچسب های محصول سبز را از طریق نماد برچسب در پایین صفحه هر عکس روشن و خاموش کنید). سپس به ما بگویید که دوست دارید از کدام دروازه باغ قدم بزنید.

در حالی که هدف از یک دروازه محافظت از باغ است (و تمام آنچه که در آن رشد می کند) ، دروازه های باغ بیش از تقسیم کار می کنند. دقیقاً مانند درب ورودی منزل ، درب حیاط خانه شما نیز باید گرم و پذیرا باشد تا مهمانان از ورود راحت باشند. با این ایده های دروازه باغ ، که برای طیف وسیعی از فضاهای بیرونی ایده آل است ، صدای حیاط خانه خود را تنظیم کنید. باغهایی به سبک کلبه تا چمنهای رسمی.

حصار یک مانع یا حاشیه برای حیاط ، باغ ، چمن شماست و معمولاً با پست هایی که با تخته ، سیم یا ریل به هم متصل می شوند متصل می شود. داشتن یک حصار زیبا ، خلاقانه و ساده نه تنها خانه شما را از داخل و بیرون زیبا می کند ، بلکه حیوانات خانگی ، بچه ها را از بیرون رفتن در امان نگه می دارد. حصار می تواند هر دو سیم یا غیر سیم باشد. حتی می توانید از تکنیک های DIY خود استفاده کنید و یک حصار منحصر به فرد و خلاقانه برای حیاط خود بسازید. در اینجا لیستی از 25 ایده منحصر به فرد دروازه حصار وجود دارد که می توانید به تنهایی بسازید یا آن را بسازید.

درب ورودی

یک درب قدیمی که در طراحی دروازه شما ادغام شده است ، یک ورودی بزرگ ایجاد می کند - و بعد از ساعتهایی که برای کار دادن انگشت شست سبز خود صرف کرده اید ، باغ شما سزاوار اولین برداشت عالی است. قبل از نصب ، شیشه را با احتیاط بردارید. در اینجا به آن نیازی نیست و گشودگی باعث جذابیت بیشتر دروازه شما خواهد شد.

یک درب ورودی می تواند بیانیه ای آغازین را ارائه دهد و اولین برداشت را از خانه شما ارائه دهد. مثل درب ورودی کل دارایی شماست. دروازه عالی با استفاده از مواد مشابه یا مکمل با طراحی معماری خانه شما ترکیب می شود. دروازه ای که به یک حصار متصل است یا به تنهایی ایستاده است ، فرم و عملکرد را با هم ترکیب می کند و لایه دیگری از ایمنی را فراهم می کند ، چه این که بچه ها و حیوانات خانگی را در حیاط نگه دارد ، حریم خصوصی بیشتری ایجاد کند یا امنیت بیشتری ایجاد کند. اگر به خوبی طراحی شده باشد ، یک دروازه می تواند نقطه کانونی نمای بیرونی خانه باشد.

دروازه های باغ از موارد زیادی استفاده می کنند: باز کردن ، بسته شدن ، بردن شما از بیرون به داخل یا قسمت عمومی تری از دارایی به یک فضای خصوصی. در حالی که عملی است ، می توان یک دروازه را به عنوان یک سازه خوشامدگویی طراحی کرد که به یک باغ زیبا در انتظار اشاره دارد. اگر سبک باغبانی شما به سمت وحشی و بیش از حد رشد می کند ، ممکن است بخواهید یک حصار روستایی را در نظر بگیرید. یک دروازه چوبی سفارشی به طور موفقی به این شکل دست می یابد ، یا می توانید بازارهای کک یا خیابان های حیاط را ترول کنید تا یک دروازه قدیمی و زنگ زده برای استفاده مجدد پیدا کنید.

دروازه تار عنکبوت که در اینجا دیده می شود ، این عنصر کاربردی را به وضعیت آثار هنری می رساند. انواع دروازه های تزئینی فرفورژه در بازار موجود است و آنها راهی عالی برای نشان دادن کمی شخصیت در باغ شما هستند. اگر دروازه شما به حصاری متصل است ، استفاده از همان مواد یک طراحی منسجم و تمیز را ایجاد می کند. با این حال ، ساخت یکی در یک ماده متفاوت می تواند آن را برجسته کند ، در حالی که افزودن طاق نمایی یا آلاچیق بر روی دروازه می تواند به گره زدن حصار به خانه کمک کند.

مواد سنتی برای دروازه ها شامل موارد زیر است :

  • چوب: یکی از پرطرفدارترین مواد ، چوبها را می توان لکه دار کرد ، خام گذاشت و یا رنگ آمیزی کرد
  • فلز: می تواند شامل پیوند عملی زنجیره ای ، آلومینیوم ، چدن ، آهن فرفورژه (نه میله ای) یا فلز راه راه باشد
  • وینیل ، پی وی سی یا پلی ریزین: همچنین برای شمشیربازی استفاده می شود ، این مواد مشابه مواد استفاده شده برای پارچه های وینیل هستند
  • مواد طبیعی جایگزین: مانند چوب خیزران یا بامبو
  • کامپوزیت: آیا تابحال دروازه ای دیده اید که به نظر می رسد مانند سنگ انباشته یا خاکستر باشد. این ماده احتمالاً از کامپوزیت ساخته شده است که شبیه پلی ریزین است اما برای شبیه سازی مواد دیگر مانند سنگ ، آجر یا چوب ساخته شده است.

چند مدل از زیباترین و شیک ترین دربهای حیاط و ویلا

 

درب حیاط ساده

درب حیاط و ویلا

درب ورودی ویلا

درب حیاط

در ورودی حیاط ویلایی