سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش مهم چوب در دکوراسیون داخلی (8 ایده جذاب چوبی)

از چوب در فضای داخلی به عنوان ماده ای رویه برای دیوارها ، سقف و کف ، مبلمان ، پله ها ، پنجره ها و درها ، در ویژگی ها و تزئینات و ... استفاده میشود. اغلب اوقات ، چوب به دلیل نوع ظاهری آن استفاده می شود. رنگ ها و ساختارهای مختلف انواع چوب و محصولات داخلی مختلف ساخته شده از چوب مانند تابلوها ، روکش ها ، تخته سه لا و تخته های چند لایه چسب دار ، استفاده از چوب را به روش های مختلف بی شماری امکان پذیر می کند. علاوه بر چوب سفید ، چوب قرمز و توس ، انواع دیگر چوب نیز در فضای داخلی استفاده می شود. متداول ترین آنها بلوط ، توسکا ، قارچ ، افرا و خاکستر است.

وقتی نوبت به مصالح ساختمانی طراحی داخلی می رسد ، از چوب خیلی کلاسیک و ظریف تر نمی شود. برای صدها سال ، از آن برای ساختن همه چیز استفاده شده است ، از خانه های خانوادگی گرفته تا مکان های تجاری و عبادتگاه ها. این یکی از ویژگی های اصلی طراحی داخلی به ویژه در مورد کفپوش بوده است.

 

با این حال ، اخیراً تغییر چشمگیری نسبت به چوب سنتی اتفاق افتاده است ، بسیاری به جای چوبهای با دوام و حتی فلزات مانند آلومینیوم ترجیح می دهند. این جای تأسف دارد ، زیرا همچنان ماده ای با گرمای طبیعی و شخصیتی غیرقابل پیش بینی است که تکرار 100? آن غیرممکن است.

 

اما جدا از ظاهر خوب آن،

کار با چوب از منظر طراحی داخلی چه مزایایی دارد؟

در حالی که وزن نسبتاً کمی دارد (حداقل در مقایسه با اکثر فلزات) ، چوب فوق العاده قوی است و می تواند وزن خود را حتی بهتر از فولاد تحمل کند. این بدان معنی است که برای ساختن همه چیز از مبلمان گرفته تا محلول های ذخیره سازی بسیار مناسب است ، که همه طبیعی و زیبا به نظر می رسند.

از عصر حجر ، چوب مصالح ساختمانی سازندگان و طراحان بوده است. در مقایسه با فولاد و بتن ، Clay Risen از Popular Science می نویسد ، "به لطف نحوه استفاده از چوب های چوبی [ارزان تر ، مونتاژ آسان تر و مقاوم در برابر آتش" است. همچنین پایدارتر است. چوب مانند هر محصول قابل تجدید است و یک غرق کربن است و دی اکسید کربنی را که در حین رشد جذب می کند حتی پس از تبدیل به چوب جدا می کند. "

 

به بیان ساده تر ، از آنجا که چوب در گذشته ارگانیسم زنده ای بود ، حاوی یک انرژی معنوی است که به روشی مثبت بر ما تأثیر می گذارد و به ایجاد یک محیط آرامش بخش کمک می کند. (باور نمی کنید؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای قدم زدن در میان جنگل درختان ، "حمام کردن جنگل" را جستجو کنید.)

 

حضور شبیه Wood"s Zen را می توان در طراحی داخلی در همه جا یافت. ویژگی های طبیعی آلی آن باعث شده است که یکی از متنوع ترین عناصر در طراحی خوب و روش ساده ای برای رساندن طبیعت به هر اتاق خانه شما باشد.

 

استفاده از چوب نیز به دلیل سهولت استفاده جذاب است. محصولات چوبی از نظر اندازه و سبک بودن برای حمل و نقل بسیار راحت هستند، قرار دادن آنها ساده است و برای کار با آنها نیازی به تخصص و ابزار خاصی نیست. محصولات آماده سطح و سیستم های داخلی کامل استفاده از چوب را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند. در صورت تمایل، چوب را می توان به صورت عناصر داخلی بسیار پیچیده تراش، آسیاب یا له کرد.

 

چوب یک مصالح ساختمانی بسیار دوست داشتنی است. سالهاست که در ساخت خانه ها و ساختمانهای دیگر استفاده می شود. به عنوان مثال ، در شهر Kirkjubøargarður نروژ ، خانه ای چوبی از قرن 12th وجود دارد که هنوز هم ساکن است و ثابت می کند که چوب چقدر بادوام است.

 

در کنار این مقاومت، چوب دارای ویژگی های بسیار جالب دیگری است.

 

کاربردش ساده است.

ساج ، بلوط ، راش ، چوب ماهون ... هر نوع چوب ظاهر و نقاط قوت خاص خود را دارد.

چوب بادوام است. به عنوان مثال ، چوبی را که دارای آرم FSC است ، در نظر بگیرید که تضمین می کند منبع آن در جنگل هایی با مدیریت مسئولانه تهیه شده و یا به مدیریت مسئولانه جنگل کمک می کند.

 

این نقاط قوت در ترکیب با ظاهر گرم چوب ، آن را به ماده ای مناسب برای تزئین فضای داخلی تبدیل می کند. از چوب می توان به طرق مختلف در فضای داخلی استفاده کرد ...

 

کف چوبی

چوب در فضای داخلی اغلب به معنای کفپوش پارکت است. یک کف پارکت نشانه ای از لوکس و گرمای بیشتر در خانه شماست. از تخته های بلوط که با لاک یا روغن درمان شده اند معمولاً برای پارکت استفاده می شود. تخته ها دارای ضخامت ، طول و عرض مختلف هستند. همچنین اشکال خاصی مانند طرح استخوان شاه ماهی یا موزاییک در دسترس است.

 

ریشه طراحی عالی

چوب علاوه بر اثرات تسکین دهنده بر حواس شما ، تنها موادی است که می تواند تمام شود و مانند مرمر براق به نظر برسد ، یا تقریباً به هر روشی که تصور کنید. تکنیک های زیادی برای ایجاد بافت ، صاف کردن ، رنگ آمیزی و رنگ آمیزی چوب وجود دارد تا ظاهری را که می خواهید به آن بدهید. یا در حالت طبیعی خود باقی بماند ، می توان چوبی را به صورت طرح های کاملاً زیبا و منحصر به فرد ساخت که نقایص ، گره ها و دانه های منحصر به فرد آن را به نمایش می گذارد.

 

از چوب می توان تقریباً در همه جا - از داخل و خارج - به عنوان عنصر طراحی برای تکمیل هر سبک استفاده کرد. علاوه بر زیبایی و دوام و کلاسیک بودن مبلمان ظریف چوبی ، آن را در کف ، دیوارها ، سقف ها ، پاسیوها و لوازم جانبی سراسر خانه خود تصور کنید.

 

با مخلوط کردن و تطابق رنگهای چوبی ، هر دکوراسیونی را از کشوری به معاصر ، سنتی به انتقالی میخ بزنید. سالها ظاهر خود را با چوب های اصلاح شده و اصلاح شده ای که در درها ، پنجره ها ، کفپوش ها ، تیرهای سقف و به عنوان لهجه تزئینی تقریباً در هر کجا استفاده می شود ، حفظ کنید.

 

نمی توانید کفپوش خود را دوباره با چوب کف کنید؟ با پوشش چوب های طبیعی بافته شده (پنجره های بافته شده جدید جزیره ورونیکا والنسیا در لومالومای دلچسب) ، یا پرده های چوبی واقعی مانند چوب های جنگلی آمریکایی 2 "انتخاب کنید (اینجا در چوب ماهون قدیمی نشان داده شده است) به پنجره های خود برسید.

 

آیا به برخی از الهامات بیشتر احتیاج دارید؟ در اینجا پیوندی به 18 ایده باورنکردنی DIY (مانند این میز کناری شیرین کوچک) برای ایجاد طرح های منحصر به فرد چوبی شما وجود دارد. با ما درمیان بگذارید که چگونه پیشرفت می کنند. پروژه های خود را در بخش نظرات در وبلاگ The Blinds Spot ارسال کنید.

 

مزایای افزودن چوب در طراحی داخلی منزل شما

 

اگر به بازار نگاه می کنید یا فقط شرکت برتر طراحی داخلی را استخدام می کنید ، با جدیدترین و بی شمار ایده های طراحی داخلی که می توانید برای خانه خود انتخاب کنید آشنا خواهید شد. با این حال ، نمی توان چوب جذابیت بصری بی انتها و زیبایی طبیعی آن را انکار کرد. در این دوران مدرن ، بسیاری از شرکت های طراحی و ساخت می توانند ایده های جدیدی را ارائه دهند که می توانند با استفاده از چوب در خانه و مکان های تجاری انجام دهند. از کاربردهای جدید خلاقانه تا ارائه سبک های موجود ، طراحان حرفه ای و شرکت های نجاری در حال یافتن راه های خلاقانه و هنری برای استفاده از چوب در خانه هستند.

 

بسیاری از بنگاه های طراحی و ساخت به دلیل قابلیت استفاده و زیبایی طبیعی از چوب استفاده می کنند. جدای از افزودن گرما به داخل خانه ها ، افزودن ماده ای آشنا در چوب جلوه ای کامل از روستایی را به یک خانه معاصر می بخشد. اجازه دهید نگاهی به برخی از جدیدترین روندهای چوب بیندازیم که می تواند جای شما را هنگامی که در خانه شما اعمال می شود ، به سطح جدیدی برساند.

 

 

رنگ طبیعی چوب

هر گونه چوب نرم دارای رنگ و الگوی دانه خنثی است. بسیاری از آنها به دنبال ساخت چوب بر روی چوب هستند ، برخی از کفپوش های چوب سخت از مزیت رنگ و بافت طبیعی چوب استفاده می کنند. چوب با رنگ روشن تر ، معمولاً حس و حالتی هوا ، باز و پیچیده در اتاق ایجاد می کند. از طرف دیگر ، لحن تیره ظاهر رسمی تری ایجاد می کند ، گزینه ای استثنایی برای جذابیت و مردانگی.

 

سقف های تمام شده

درست است که بیشتر اوقات هنگام خرید خانه جدید تغییر سقف را در نظر نمی گیرند. با این حال ، افزودن چوب بر روی سقف می تواند علاقه معماری را به هر اتاق اضافه کند و چشم را فریب دهد تا در کل فضا کاوش کند. پرداخت کف چوبی دبی قطعاً می تواند عناصر تزئینی اتاق را به سطح کاملاً جدیدی برساند. به هیچ عنوان هیچ بازدید کننده ای نمی تواند سبک جذاب سقف و کف چوبی شما را از دست بدهد.

 

در اینجا چند مزیت برای افزودن چوب در طراحی داخلی خانه وجود دارد. اگر به دنبال یک طراحی برتر و سازنده هستید ، Appello Interiors می تواند به جذاب ترین طرح های چوبی برای خانه و مکان های تجاری شما کمک کند.

 

ایده های استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی